Kenzo World Intense eau de parfum nőknek 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Kenzo World Intense eau de parfum nőknek 50 ml . Kenzo World Intense a legjobb ár. Kenzo
Kenzo World Intense eau de parfum nőknek 50 ml

További Eau de parfum

-93%
Carolina Herrera
17 400 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Armani
19 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-92%
Armani
19 460 Ft 1 560 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-92%
Versace
13 200 Ft 1 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Calvin Klein
12 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
17 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jeanne Arthes
3 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-96%
Dolce & Gabbana
26 160 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Michael Kors
15 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Avon
3 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Comptoir Sud Pacifique
20 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
31 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Vince Camuto
12 260 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-97%
Armani
23 970 Ft 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lolita Lempicka
15 750 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bond No. 9
37 400 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Guerlain
21 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clean
9 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
30 610 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
21 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.