2 db-os Boxeralsó szett Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
S XL

Termékleírás

Anyag: 95% pamut, 5% elasztán Minta: sima Mosás: 30°C Szín: kék, sötétkék Részletek: a csomagolás 2 db-ot tartalmaz
2 db-os Boxeralsó szett Puma

További Boxeralsók

Puma
8 290 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
8 290 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
7 790 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-21%
Mariner
11 439 Ft 9 151 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Mariner
18 729 Ft 14 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Jack & Jones
9 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
HUGO
17 459 Ft 13 967 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
HOM
16 229 Ft 12 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Celio
3 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Lacoste
18 729 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-31%
Tommy Hilfiger
12 439 Ft 8 707 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Mariner
11 439 Ft 9 151 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
HOM
20 809 Ft 16 647 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Athena
16 189 Ft 12 951 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
20 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mariner
14 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Saxx
9 120 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Lacoste
19 559 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
16 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
13 939 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.