Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING Fekete Kapható női méretben. EU S Női Fehérnemű Alakformáló alsók
Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING

További Alakformáló fehérnemű

-11%
SPANX
38 990 Ft 34 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-17%
Magic Bodyfashion
18 490 Ft 15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-27%
SPANX
63 990 Ft 46 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-22%
Magic Bodyfashion
12 490 Ft 9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Lascana
12 990 Ft 11 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
SPANX
32 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
SPANX
36 990 Ft 32 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
SPANX
46 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-22%
Magic Bodyfashion
16 490 Ft 12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
7 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
12 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
16 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
27 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
10 263 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.