Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING Fekete Kapható női méretben. EU S Női Fehérnemű Alakformáló alsók
Alakformáló alsók Triumph MEDIUM SHAPING

További Alakformáló fehérnemű

-11%
Magic Bodyfashion
14 490 Ft 13 040 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 010 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Magic Bodyfashion
9 890 Ft 6 925 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
20 090 Ft 16 070 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
12 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
6 190 Ft 4 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-16%
Magic Bodyfashion
10 490 Ft 8 915 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
SPANX
34 990 Ft 31 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Etam
12 990 Ft 9 095 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
8 990 Ft 7 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
15 110 Ft 11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Nuance
18 290 Ft 16 460 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
10 990 Ft 8 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Magic Bodyfashion
9 090 Ft 8 180 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
21 990 Ft 17 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Swedish Stockings
8 920 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
SPANX
57 990 Ft 52 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calida
11 865 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
SPANX
21 990 Ft 19 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
SPANX
28 990 Ft 26 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.