Bourjois Healthy Mix világosító hidratáló make-up 16 h árnyalat 56 Light bronze 30 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Healthy Mix világosító hidratáló make-up 16 h árnyalat 56 Light bronze 30 ml. Bourjois Healthy Mix a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Healthy Mix világosító hidratáló make-up 16 h árnyalat 56 Light bronze  30 ml

További Alapozók

Bourjois
3 310 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
MAC
13 880 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Max Factor
3 060 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Pierre René
9 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
MAC
13 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Artdeco
8 170 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
16 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
La Roche-Posay
6 820 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Helena Rubinstein
15 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
MAC
12 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Catrice
2 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Max Factor
3 350 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
17 830 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
16 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.