Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml . Bourjois Masculin Black Instant a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml

További Eau de toilette

STR8
3 160 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-96%
Hugo Boss
24 150 Ft 1 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-23%
Abercrombie & Fitch
11 020 Ft 8 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-66%
Guy Laroche
16 000 Ft 5 470 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Mercedes-Benz
13 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-11%
Lacoste
12 110 Ft 10 890 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
25 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Penhaligon's
21 100 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Karl Lagerfeld
7 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-17%
Chanel
35 110 Ft 29 440 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-43%
Adidas
1 790 Ft 1 030 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-43%
STR8
3 140 Ft 1 790 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-21%
STR8
3 160 Ft 2 510 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-15%
Narciso Rodriguez
21 150 Ft 18 070 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-97%
Davidoff
7 690 Ft 300 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Bvlgari
10 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kiton
15 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-98%
Hermes
36 800 Ft 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Salvatore Ferragamo
8 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-21%
Adidas
4 970 Ft 3 930 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.