Bourjois Masculin Gold Fever eau de toilette férfiaknak 112 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Masculin Gold Fever eau de toilette férfiaknak 112 ml . Bourjois Masculin Gold Fever a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Masculin Gold Fever eau de toilette férfiaknak 112 ml

További Eau de toilette

Karl Lagerfeld
9 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dsquared2
7 600 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-21%
Joop!
11 030 Ft 8 800 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Shanghai Tang
30 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-93%
Hugo Boss
10 320 Ft 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-93%
Paco Rabanne
16 220 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-32%
Karl Lagerfeld
8 300 Ft 5 720 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-92%
Lacoste
14 920 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dsquared2
12 390 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
David Beckham
4 080 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
David Beckham
3 410 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
28 010 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
La Martina
14 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-30%
Laura Biagiotti
10 370 Ft 7 360 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Jaguar
7 280 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hugo Boss
9 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Cuba
2 460 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Trussardi
10 660 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Givenchy
12 230 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hermes
25 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.