Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a maximális dús hatásért árnyalat 51 Max Black 10 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a maximális dús hatásért árnyalat 51 Max Black 10 ml. Bourjois Volume Glamour a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a maximális dús hatásért árnyalat 51 Max Black 10 ml

További Szempillaspirálok

Catrice
960 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ardell
5 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Elizabeth Arden
4 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
L'Oréal Paris
2 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clarins
18 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Rimmel
1 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Catrice
960 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 450 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Artdeco
4 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Missha
2 230 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Catrice
1 450 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 960 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
1 350 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Astor
2 400 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
10 180 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Catrice
1 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.