DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml . DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl a legjobb ár. DKNY
DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml

További Eau de toilette

-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Prada
17 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-35%
Nina Ricci
16 800 Ft 10 970 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-37%
Dior
31 140 Ft 19 900 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Salvatore Ferragamo
14 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Desigual
7 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
15 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-25%
Chanel
39 000 Ft 29 600 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
24 280 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
21 110 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-74%
Dior
55 090 Ft 14 640 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-32%
Bvlgari
15 230 Ft 10 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-10%
Salvatore Ferragamo
7 100 Ft 6 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Bvlgari
25 920 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
28 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chopard
6 290 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Emanuel Ungaro
9 020 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Playboy
3 160 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Salvatore Ferragamo
7 130 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.