DKNY Be Delicious eau de toilette nőknek 100 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Be Delicious eau de toilette nőknek 100 ml . DKNY Be Delicious a legjobb ár. DKNY
DKNY Be Delicious eau de toilette nőknek 100 ml

További Eau de toilette

Loewe
18 920 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Replay
5 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Naomi Campbell
5 960 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Roberto Cavalli
7 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
L'Occitane
16 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Naomi Campbell
5 180 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
22 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-34%
Marc Jacobs
15 900 Ft 10 540 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
76 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annayake
15 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
30 260 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Prada
17 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Miu Miu
22 570 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
27 140 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chloé
9 830 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
8 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bvlgari
13 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annayake
12 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.