DKNY Karika fülbevaló SHD24

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Karika fülbevaló SHD24.
DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria
DKNY Karika fülbevaló  SHD24

További Karika fülbevalók

DKNY
17 180 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
9 830 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Michael Kors
75 530 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
-13%
P D PAOLA
16 580 Ft 14 540 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
P D PAOLA
16 580 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brosway
17 480 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brosway
23 590 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Skagen
29 190 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
P D PAOLA
17 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto
9 720 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Victoria Walls
10 580 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Morellato
15 600 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Boccia Titanium
30 740 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto Exclusive
144 080 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Beneto
6 170 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Troli
3 080 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Viceroy
21 470 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto Exclusive
107 480 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
P D PAOLA
24 700 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
P D PAOLA
24 700 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.