Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo férfi nadrág, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Sportnadrágok

-14%
Puma
14 783 Ft 12 718 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Puma
9 203 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
16 953 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
28 810 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 290 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
-33%
Nike
32 930 Ft 22 290 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Fila
14 377 Ft 12 107 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
23 170 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
43 630 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Compressport
54 090 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
9 000 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Nike
60 690 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
25 416 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Benger
9 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
TRIMM
22 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
14 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Benger
12 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.