Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo férfi nadrág, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Szabadidő nadrágok

Diesel
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
99 750 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
49 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
RUE PARIS
8 640 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Urban Classics
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Diesel
26 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
67 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
31 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Jack & Jones
9 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
LegyFerfi
8 240 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
LegyFerfi
7 880 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
LegyFerfi
11 560 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
LegyFerfi
11 560 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Nike
10 720 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Diesel
44 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Armani Exchange
31 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
53 200 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
31 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Armani Exchange
34 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Ombre Clothing
8 880 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.