Essentials Logo

18 999 Ft 14 999 Ft
A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo női nadrág, mely ideális választás hűvös napokon való sportoláshoz.
-22%
Essentials Logo

További Szabadidő nadrágok

-13%
Noisy may
7 290 Ft 6 380 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-22%
EA7 Emporio Armani
27 230 Ft 21 390 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
12 545 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
-21%
EA7 Emporio Armani
28 200 Ft 22 370 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
110 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
17 091 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Basic
14 190 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
RELEVANCE
13 150 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
MSGM
64 220 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
9 687 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
31 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
30 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-31%
Fimfi
14 990 Ft 10 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Adidas
12 960 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
-19%
Local Heroes
14 620 Ft 11 880 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Blugirl Blumarine
43 080 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
RELEVANCE
15 230 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
RELEVANCE
15 230 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Kappa
25 970 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
12 460 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.