Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo fekete színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
12 322 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-22%
Champion
28 810 Ft 22 730 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
37 070 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
38 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
34 850 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
35 050 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
29 870 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
47 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
36 937 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
36 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
61 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
75 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
49 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Basic
11 420 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Levi's®
18 955 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Basic
16 960 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Ex Moda
22 500 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
21 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.