Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo fekete színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
-13%
Puma
13 143 Ft 11 500 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
VANS
43 220 Ft 34 400 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Champion
24 647 Ft 21 566 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
23 045 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Nike
40 720 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
12 305 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Nike
38 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Brooks Brothers
34 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
28 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
11 900 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
-22%
Champion
28 810 Ft 22 730 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
75 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
67 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
40 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
28 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Bebefield
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.