Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo fekete színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

-13%
Puma
12 919 Ft 11 304 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Nike
38 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
36 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
28 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Champion
61 300 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Nike
41 210 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Adidas
12 305 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Bebefield
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
18 000 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
La Martina
40 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
47 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
18 955 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
-21%
Twinset
39 390 Ft 31 150 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
23 045 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
44 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Champion
8 000 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.