Essentials Logo

18 999 Ft 14 999 Ft
A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo női nadrág, mely ideális választás hűvös napokon való sportoláshoz.
-22%
Essentials Logo

További Szabadidő nadrágok

-26%
Gestuz
28 380 Ft 21 050 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Roxy
12 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-15%
Vero Moda
6 360 Ft 5 450 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Basic
14 190 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
UGG
20 180 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basic
11 420 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
-31%
adidas core
15 990 Ft 11 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Basic
14 190 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
13 150 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
RUE PARIS
15 230 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
10 720 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
12 460 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Roxy
12 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Basic
13 150 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
NieZnaszMnie
10 720 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
12 460 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
-29%
Local Heroes
17 920 Ft 12 800 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
O'Neill
9 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Metrofive
4 490 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
PEAK PERFORMANCE
78 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.