Essentials Logo

18 999 Ft 16 999 Ft
A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo szürke színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
-11%
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

PEAK PERFORMANCE
39 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
New Balance
18 620 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-26%
American Retro
50 559 Ft 37 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
16 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Kappa
17 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Fila
24 344 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 580 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
21 682 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Adidas
14 269 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
35 090 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Basic
8 240 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
10 880 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Bjorn Borg
13 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
RELEVANCE
15 500 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
9 890 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Nike
36 310 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
21 682 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Nike
27 230 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
RUE PARIS
15 500 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
13 190 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.