Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo szürke színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

Odd Molly
30 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
35 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
14 269 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
75 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
61 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
-21%
American Retro
51 409 Ft 41 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
30 290 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
16 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
21 682 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Levi's®
21 682 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Basic
8 640 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
11 420 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
PEAK PERFORMANCE
39 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Basic
11 420 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Fila
21 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
RELEVANCE
16 270 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
RUE PARIS
16 270 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Bjorn Borg
13 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Basic
12 800 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.