Essentials Logo Crew

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo Crew férfi pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo Crew

További Belebújós melegítőfelsők

Puma
19 950 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
13 790 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
32 300 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
15 490 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
-21%
Fila
27 499 Ft 21 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
73 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Diesel
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Diesel
73 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
32 987 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
57 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-21%
Adidas
27 499 Ft 21 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 048 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Emporio Armani EA7
50 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
26 641 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
28 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Carhartt WIP
34 364 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Lonsdale
21 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Champion
20 727 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
75 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.