Essentials Logo Legings Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
XS

Termékleírás

Anyag: 95% pamut, 5% elasztán Típus: textil Mosás: 30°C Szín: fekete Részletek: Better Cotton közreműködésével készült
Essentials Logo Legings Puma

További Leggings

Puma
15 070 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
11 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 300 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
16 380 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 300 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 070 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 020 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 070 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
16 590 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
28 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
18 840 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
14 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
20 480 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-18%
Femilet by Chantelle
15 600 Ft 12 840 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-28%
SPANX
32 950 Ft 23 800 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-16%
VANS
9 380 Ft 7 940 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-35%
MICHAEL Michael Kors
81 149 Ft 52 747 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gabriella
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Basbleu
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-19%
Champion
10 030 Ft 8 210 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.