Fáradt rózsaszín párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Az extra könnyedség, egy kis csipkével megbolondítva! A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. Amennyiben szeretnél a puha anyag mellé egy kis romantikus csavart is, akkor a Sloggi Zero Lace kollekciója neked készült!
Fáradt rózsaszín párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

További Melltartók

Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-14%
Roxy
9 890 Ft 8 590 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Calvin Klein Underwear
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Guess
19 590 Ft 17 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-34%
Vivance
11 490 Ft 7 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
6 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Free People
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-18%
Lascana
13 990 Ft 11 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Dorina
4 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
4 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.