Fehér tornacipő 5-23643

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A platformosabb tornacipők idén hódítanak, és mi imádjuk őket, hiszen akár egy elegánsabb ruhával is felvehetőek. Ez az s.Oliver fehér tornacipő rosszabb időben is kiváló, hiszen könnyen tisztítható és a nedvesség sem szivárog át a talpán. Győződjön meg egy platformos tornacipő minden előnyéről személyesen.
Fehér tornacipő 5-23643

További Chunky sneakers

Givana
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Ideal
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
BELLE WOMEN
11 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
SERGIO TODZI
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Buffalo
39 818 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Buffalo
72 545 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
60 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Puma
34 580 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Givana
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Buffalo
34 364 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
BELLE WOMEN
14 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.