Fekete párnázatlan melltartó Table Tops

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Fekete párnázatlan melltartó Table Tops
Fekete párnázatlan melltartó Table Tops

További Melltartók

Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
14 968 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Nuance
13 790 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Skiny
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Wonderbra
19 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 767 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 659 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sassa
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skiny
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.