Fekete párnázatlan melltartó Table Tops

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Fekete párnázatlan melltartó Table Tops
Fekete párnázatlan melltartó Table Tops

További Melltartók

-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-12%
Petite Fleur
20 090 Ft 17 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
18 175 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
H.I.S
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-14%
Magic Bodyfashion
7 490 Ft 6 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Petite Fleur
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Petite Fleur Gold
9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
18 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
22 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.