Futónadrágok / Melegítők Puma ESS SWEATPANT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Futónadrágok Melegítők Puma ESS SWEATPANT Fekete Kapható lányméretben. 10 éves,16 éves,3 4 Jahre,4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,11 12 Jahre Lány Ruhák Futónadrágok Melegítők
Futónadrágok / Melegítők Puma ESS SWEATPANT

További Melegítő nadrágok

-17%
Columbia
11 423 Ft 9 520 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Adidas
8 885 Ft 7 405 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
16 440 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
19 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
13 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
11 255 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Carrément Beau
7 361 Ft 6 135 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lili Gaufrette
10 155 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.