Hálóing DKNY

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
XS

Termékleírás

Szín: rózsaszín Anyag: 95% viszkóz, 5% elasztán
Hálóing DKNY

További Pizsamák

-13%
Calida
31 990 Ft 27 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Calida
39 990 Ft 34 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
15 240 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-12%
s.Oliver
21 490 Ft 18 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Aruelle
10 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Taro
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Taro
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Mustang
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Doctor Nap
10 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Doctor Nap
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Buffalo
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Basic
2 140 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Vivance
7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Arizona
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
PIGEON
13 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Doctor Nap
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Aruelle
11 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Aruelle
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.