Hátitáskák Puma Buzz BP

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Hátitáskák Puma Buzz BP Fekete Kapható női méretben. Egy méret Női Táskák Hátitáskák
Hátitáskák Puma Buzz BP

További Sporthátizsákok

Diesel
34 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Nike
20 508 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
32 121 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
22 694 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Trespass
16 270 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
19 201 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
46 170 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
48 290 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
XTI
19 190 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
VANS
16 761 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Nike
20 503 Ft 18 450 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
43 000 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
26 830 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
62 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
55 680 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
22 216 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
23 250 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
42 210 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Caterpillar
27 530 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Refresh
19 190 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.