Hátitáskák Puma Buzz BP

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Hátitáskák Puma Buzz BP Fekete Kapható férfi méretben. Egy méret Férfi Táskák Hátitáskák
Hátitáskák Puma Buzz BP

További Hátizsákok

VANS
14 820 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Chrome
51 300 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
37 145 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
VANS
9 880 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Chrome
58 140 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
11 400 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
EASTPAK
19 201 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
43 000 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Chrome
29 070 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
21 280 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Chrome
61 560 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Chrome
75 240 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
26 600 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
17 100 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
11 552 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Diesel
37 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
9 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Carhartt WIP
34 200 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Doughnut
25 270 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Chrome
60 800 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.