Hátitáskák Puma Plus II

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Hátitáskák Puma Plus II tarka Kapható férfi méretben. Egy méret Férfi Táskák Hátitáskák
Hátitáskák Puma Plus II

További Hátizsákok

Puma
22 710 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
19 470 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Fila
17 426 Ft 15 060 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
EASTPAK
19 311 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Doughnut
28 880 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
9 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Fjallraven
37 905 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
37 145 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
36 100 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Chrome
37 240 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
29 070 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
17 290 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Fjallraven
30 780 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Nike
28 130 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
2 964 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Doughnut
22 610 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Fjallraven
29 070 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-16%
EASTPAK
22 719 Ft 19 311 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fjallraven
28 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Fjallraven
35 910 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.