Karl Lagerfeld Bois De Cedre - EDT 100 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

A Bois De Cedre a Les Parfums Matiéres kollekcióból egy aromás-fouger illat férfiaknak. Friss bergamott, grapefruit, bergamott és ibolya illatjegyeivel nyílik meg. Ezután tengeri só, szerecsendió zsálya és muskátli akkordokká alakul át. A kompozíciót a cédrusfa, szürke borostyán és pézsma zárja. Az illat 2019-ben került a piacra.
Karl Lagerfeld Bois De Cedre - EDT 100 ml

További Eau de toilette

-33%
Mexx
5 120 Ft 3 450 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-19%
Guerlain
22 700 Ft 18 440 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-11%
Jeanne Arthes
3 130 Ft 2 790 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-25%
Azzaro
8 640 Ft 6 530 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-25%
Versace
15 790 Ft 11 980 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Armani
23 580 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
David Beckham
4 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Antonio Banderas
8 860 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Avon
4 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
David Beckham
4 160 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-22%
Kenzo
13 580 Ft 10 700 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Abercrombie & Fitch
12 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-96%
Versace
22 860 Ft 1 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Cuba
2 070 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Versace
5 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jaguar
5 110 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Avon
3 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armaf
6 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Issey Miyake
10 210 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
18 310 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Karl Lagerfeld márkáról

Karl Lagerfeld-et mint tervezőt talán senkinek sem kell bemutatni. A német divatmágnás olyan nagy divatházak kreatív igazgatója mint a Chanel és Fendi, így szakmabelisége nem kérdés. Természetesen ezek a világ legdrágább luxusmárkái, így nem engedheti meg magának mindenki. 2012-ben a tervező úgy döntött, hogy megalkot egy budget márkát is, így azok is hozzájuthatnak a darabjaihoz, akik kissé barátságosabb áron keresnek termékeket. A brand a Karl Lagerfeld nevet kapta. A márka fő motívuma a férfi macskája, Choupette. Lagerfeld ikonikus megjelenése az ősz haj, fekete öltöny és napszemüveg. Ezeket, valamint az előbb említett cicát is szívesen kombinálja és mutatja meg egy-egy ruhadarabon vagy kiegészítőn.

A napszemüveget viselő macska és férfi motívuma pár év alatt ikonikussá vált, és bárhol tekintjük is meg ezeket a „logókat”, rögtön tudjuk, hogy a Karl Lagerfeld márkával van dolgunk. Ez a fiatalos, vagány, ám mégis minimalista stílusvonal hamar elnyerte a fiatalabb közönség tetszését, és mindegy új kollekció sikert arat. A kiegészítőkön kívül kaphatók ruhák, cipők és telefontokok is.

A Karl Lagerfeld népszerűsítéséhez nagyban hozzájárult Cindy Crawford lánya, Kaia, aki egy saját kollekciót is kapott. A Karl x Kaia kapszulakollekció darabjait kissé borsos áron értékesítik, ám az árak így sem vetekednek a high end fashion árcédulákkal. A vagány ruhadarabok és táskák mellett ékszerek is elérhetők, amelyeket szintén a fiatalos vonalat képviselik.