Kék párnázott melltartó Zero Feel Bralette Ex

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. A varrás nélküli kialakítás garantálja, hogy fehérneműd teljesen láthatatlan lesz még a szűk ruhák alatt is az innovatív, japán tervezésű, 360°-ban rugalmas anyagnak köszönhetően.
Kék párnázott melltartó Zero Feel Bralette Ex

További Melltartók

Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
13 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-17%
Tommy Hilfiger
12 690 Ft 10 590 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Marie Claire
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Reebok
11 090 Ft 9 690 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
s.Oliver
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
19 979 Ft 15 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Vivance
9 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Guess
17 190 Ft 14 990 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-14%
s.Oliver
11 490 Ft 9 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur
19 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
8 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.