Kenzo Jungle Homme - EDT 100 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

A Jungle Pour Homme nagyon fűszeres, férfias illat. A Zebra - a Kenza másik kabalafigurája - azt jelképezi, hogy minden elől menekülnünk kell, és nagyon férfias jellegét hordozza. 1998-ban mutatták be.
Kenzo Jungle Homme - EDT 100 ml

További Eau de toilette

-22%
Kenzo
13 580 Ft 10 700 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
10 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
15 790 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
11 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
460 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
13 580 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-97%
Kenzo
8 990 Ft 300 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
12 780 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 580 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 230 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 580 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
17 910 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
11 190 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
10 270 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
10 670 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
8 860 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
7 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
7 680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
10 330 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.