Kenzo L'Eau Par Kenzo Colors Edition Pour Homme eau de toilette férfiaknak 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Kenzo L'Eau Par Kenzo Colors Edition Pour Homme eau de toilette férfiaknak 50 ml . Kenzo L'Eau Par Kenzo Colors Edition Pour Homme a legjobb ár. Kenzo
Kenzo L'Eau Par Kenzo Colors Edition Pour Homme eau de toilette férfiaknak 50 ml

További Eau de parfum

Kenzo
11 800 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
12 710 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
13 760 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
13 570 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Karl Lagerfeld
8 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Al Haramain
4 760 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Coty
3 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
31 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Burberry
20 740 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Stéphane Humbert Lucas 777
52 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
SANTINI Cosmetic
2 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Oriflame
8 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Rasasi
17 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Alyson Oldoini
94 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Cartier
20 330 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Givenchy
18 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Odeon
8 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Davidoff
11 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Eisenberg
46 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annick Goutal
42 400 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.