Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Lacoste mindig megszegte az egyezményt, hogy saját szabályai szerint játsszon. Olyan érték, amely arra ösztönöz minket, hogy az életet olyan sportként éljük meg, amelyben mindent kipróbálunk és követjük saját megérzéseinket. A Match Point szemléletváltás, új találkozás. Ösztönösen inspirálódhat a helyes úton.Az illatot 2020-ban mutatták be.
Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml galéria Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml galéria
Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml

További Eau de parfum

Karl Lagerfeld
8 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
31 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
26 180 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ralph Lauren
20 680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Abercrombie & Fitch
24 120 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Abercrombie & Fitch
23 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hummer
7 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Swiss Arabian
9 530 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ralph Lauren
18 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Cristiano Ronaldo
9 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
39 150 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mont Blanc
8 600 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ferrari
50 510 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bond No. 9
50 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ferrari
5 210 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dermacol
10 060 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
56 400 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
38 100 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Liz Claiborne
8 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ferrari
5 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Lacoste márkáról

A Lacoste márka története egy tehetséges teniszbajnok, René Lacoste nevéhez fűződik, aki 1904-ben született Franciaországban. 1926-ban a US Openen már a saját tervezésű pólójában lépett pályára. Anno azt nyilatkozta, hogy számára az egyik piacon lévő sportruha sem volt megfelelő, így rákényszerült, hogy sajátot gyártasson.

A brand logója egy krokodil, amit sokan furcsának tartanak. A magyarázat viszont nagyon egyszerű: egy fogadás során alakult úgy, hogy Lacoste a versenyen viselt darabokra krokodilt varrat. A csapatkapitányával a saját győzelmére fogadott, a díj pedig egy krokodillbőr táska volt. A férfi természetesen nyert, így megkapta a táskát. A közönségnek is nagyon tetszett ez az egyedi ötlet, így meghagyták logónak. Innentől kezdve, ha meglátták a hüllőt, rögtön a márka jutott az eszükbe.

1933-ban André Gillier-rel együtt divatcéget alapítottak, és sorban gyártották a hímzett krokodil díszítette darabokat. Mindenki imádta a minőséges sportruházatot. 2001-ben a sportos ruhákon kívül letisztult, minimalista stílusú utcai darabokat is elkezdett készíteni. Ezután már Lacoste parfümöket, cipőket és táskákat is forgalmaztak. A teniszezők a mai napig a Lacoste ruháira esküsznek, és rendszeresen olyan nagy teniszversenyeket támogat a brand, mint a US Open és a wimbledoni teniszbajnokság.

A Lacoste mára már a sportosan elegáns, minőséget kedvelő férfiak és nők kedvenc márkája. Az illatok is ezt a vonalat követik a természetes, visszafogott jegyeikkel. A Lacoste férfiak, nők és gyerekek számára egyaránt tervez ruhadarabokat és kiegészítőket. A prémium árkategóriás brandek közé sorolható. A borsos ára az egyediséget és a jó minőséget egyaránt garantálja.