Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Lacoste mindig megszegte az egyezményt, hogy saját szabályai szerint játsszon. Olyan érték, amely arra ösztönöz minket, hogy az életet olyan sportként éljük meg, amelyben mindent kipróbálunk és követjük saját megérzéseinket. A Match Point szemléletváltás, új találkozás. Ösztönösen inspirálódhat a helyes úton.Az illatot 2020-ban mutatták be.
Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml galéria Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml galéria
Lacoste Match Point EDT 100 ml + spray dezodor 150 ml

További Eau de parfum

Al Haramain
8 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Karl Lagerfeld
8 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Antonio Puig
6 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Al Haramain
3 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Davidoff
930 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Afnan
12 130 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-25%
Alena Šeredová
14 430 Ft 10 890 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-13%
Narciso Rodriguez
15 700 Ft 13 690 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-38%
Dunhill
9 390 Ft 5 910 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Ajmal
12 270 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dior
16 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-17%
Bvlgari
23 680 Ft 19 710 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Armani
31 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Memo
52 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ajmal
12 270 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Penhaligon's
21 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
55 600 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-24%
Amouage
45 390 Ft 34 650 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Mont Blanc
22 040 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Police
9 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Lacoste márkáról

A Lacoste márka története egy tehetséges teniszbajnok, René Lacoste nevéhez fűződik, aki 1904-ben született Franciaországban. 1926-ban a US Openen már a saját tervezésű pólójában lépett pályára. Anno azt nyilatkozta, hogy számára az egyik piacon lévő sportruha sem volt megfelelő, így rákényszerült, hogy sajátot gyártasson.

A brand logója egy krokodil, amit sokan furcsának tartanak. A magyarázat viszont nagyon egyszerű: egy fogadás során alakult úgy, hogy Lacoste a versenyen viselt darabokra krokodilt varrat. A csapatkapitányával a saját győzelmére fogadott, a díj pedig egy krokodillbőr táska volt. A férfi természetesen nyert, így megkapta a táskát. A közönségnek is nagyon tetszett ez az egyedi ötlet, így meghagyták logónak. Innentől kezdve, ha meglátták a hüllőt, rögtön a márka jutott az eszükbe.

1933-ban André Gillier-rel együtt divatcéget alapítottak, és sorban gyártották a hímzett krokodil díszítette darabokat. Mindenki imádta a minőséges sportruházatot. 2001-ben a sportos ruhákon kívül letisztult, minimalista stílusú utcai darabokat is elkezdett készíteni. Ezután már Lacoste parfümöket, cipőket és táskákat is forgalmaztak. A teniszezők a mai napig a Lacoste ruháira esküsznek, és rendszeresen olyan nagy teniszversenyeket támogat a brand, mint a US Open és a wimbledoni teniszbajnokság.

A Lacoste mára már a sportosan elegáns, minőséget kedvelő férfiak és nők kedvenc márkája. Az illatok is ezt a vonalat követik a természetes, visszafogott jegyeikkel. A Lacoste férfiak, nők és gyerekek számára egyaránt tervez ruhadarabokat és kiegészítőket. A prémium árkategóriás brandek közé sorolható. A borsos ára az egyediséget és a jó minőséget egyaránt garantálja.