Lacoste Touch of Pink eau de toilette nőknek 90 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Lacoste Touch of Pink eau de toilette nőknek 90 ml . Lacoste Touch of Pink a legjobb ár. Lacoste
Lacoste Touch of Pink eau de toilette nőknek 90 ml

További Eau de toilette

Lacoste
9 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lacoste
10 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lacoste
10 400 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lacoste
15 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lacoste
6 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Prada
17 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-25%
Salvatore Ferragamo
13 600 Ft 10 230 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Playboy
3 140 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
24 280 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
25 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-41%
Thierry Mugler
20 960 Ft 12 470 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-19%
Escada
9 500 Ft 7 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-95%
Jil Sander
5 680 Ft 300 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Victoria's Secret
5 050 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
28 620 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
24 530 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
28 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bruno Banani
6 280 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Lacoste márkáról

A Lacoste márka története egy tehetséges teniszbajnok, René Lacoste nevéhez fűződik, aki 1904-ben született Franciaországban. 1926-ban a US Openen már a saját tervezésű pólójában lépett pályára. Anno azt nyilatkozta, hogy számára az egyik piacon lévő sportruha sem volt megfelelő, így rákényszerült, hogy sajátot gyártasson.

A brand logója egy krokodil, amit sokan furcsának tartanak. A magyarázat viszont nagyon egyszerű: egy fogadás során alakult úgy, hogy Lacoste a versenyen viselt darabokra krokodilt varrat. A csapatkapitányával a saját győzelmére fogadott, a díj pedig egy krokodillbőr táska volt. A férfi természetesen nyert, így megkapta a táskát. A közönségnek is nagyon tetszett ez az egyedi ötlet, így meghagyták logónak. Innentől kezdve, ha meglátták a hüllőt, rögtön a márka jutott az eszükbe.

1933-ban André Gillier-rel együtt divatcéget alapítottak, és sorban gyártották a hímzett krokodil díszítette darabokat. Mindenki imádta a minőséges sportruházatot. 2001-ben a sportos ruhákon kívül letisztult, minimalista stílusú utcai darabokat is elkezdett készíteni. Ezután már Lacoste parfümöket, cipőket és táskákat is forgalmaztak. A teniszezők a mai napig a Lacoste ruháira esküsznek, és rendszeresen olyan nagy teniszversenyeket támogat a brand, mint a US Open és a wimbledoni teniszbajnokság.

A Lacoste mára már a sportosan elegáns, minőséget kedvelő férfiak és nők kedvenc márkája. Az illatok is ezt a vonalat követik a természetes, visszafogott jegyeikkel. A Lacoste férfiak, nők és gyerekek számára egyaránt tervez ruhadarabokat és kiegészítőket. A prémium árkategóriás brandek közé sorolható. A borsos ára az egyediséget és a jó minőséget egyaránt garantálja.