Legging-ek Puma ESS LEGGING

9 909 Ft 7 927 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Legging-ek Puma ESS LEGGING Fekete Kapható lányméretben. 3 4 Jahre,4 5 Jahre,5 6 Jahre,15 16 Jahre BCI pamut: a Better Cotton Initiative egyesület célja a a pamut termesztés társadalmi és környezeti javításának elősegítése. Lány Ruhák Legging-ek
-21%
Legging-ek Puma ESS LEGGING

További Leggings

Guess
20 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fila
5 781 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
18 277 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
8 984 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
3pommes
9 277 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
7 747 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
13 942 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
13 942 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.