MANGO Farmer kék

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Dizájn: 5-zsebes fazon, Gombos lezárás; Anyag: Farmer; Minta: Univerzális színek; Extrák: Szegecsek, Övbujtatók; Koptatás: enyhén koptatott; Hossz: Hosszú maxi; Fazon: Loosefit; Testmagasság: Magas derék
MANGO Farmer  kék

További Mom farmerek

JJXX
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
87 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Pieces
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Missguided
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JJXX
19 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Noisy may
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Mavi
26 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-12%
FIVEUNITS
41 990 Ft 36 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Mango márkáról

1984-ben a MANGO megnyitotta Barcelona-ban az első üzletét. Egy évvel később már öt darab outlettel büszkélkedhettek, szintén Barcelona-ban. A hatalmas sikereket látva úgy döntöttek, hogy további boltokat nyitnak Valenciában. Mire elérkezett 1988, a vállalat 13 helyszínen volt megtalálható.

Mivel otthon, Spanyolországban ekkora népszerűségnek örvendett a márka, úgy gondolták, hogy külföldön is kipróbálják magukat. Portugáliában nyitottak először két üzletet, és innentől kezdve nem volt megállás. Ma már világszerte elérhető a márka az interneten is. Mára már az egyik legnagyobb branddé nőtte ki magát, és a női ruhák mellett férfi és gyermek divattal is foglalkozik. A ruhák mellett cipőt, táskát és egyéb kiegészítőket is gyártanak. A MANGO szem előtt tartja az aktuális trendeket, és fast fashion formájában villámgyorsan reagál is rájuk.

Stílusvilága nagyon nőies, visszafogott és kifinomult, nagyobbrészt a neutrális, földszínek dominálnak. Leginkább a közép és idősebb korosztályt célozza meg. Bár kategóriájában nem a legolcsóbb, megéri az árát, hiszen a stílusosság garantált. Tökéletes a munkahelyi és a party outfitek kiválasztására is.

A Violeta by MANGO vonal a plus size fashionre fókuszál, így biztos, hogy a teltebb hölgyek is megtalálják a számukra tökéletes darabot. 2018-ban az egyik legütősebb megmozdulásuk az “I Am What I Am” című kampány volt, amelynek főszereplője a népszerű Ashley Graham volt. Központban a pozitív testkép és önelfogadás volt.