1984-ben a MANGO megnyitotta Barcelona-ban az első üzletét. Egy évvel később már öt darab outlettel büszkélkedhettek, szintén Barcelona-ban. A hatalmas sikereket látva úgy döntöttek, hogy további boltokat nyitnak Valenciában. Mire elérkezett 1988, a vállalat 13 helyszínen volt megtalálható.
Mivel otthon, Spanyolországban ekkora népszerűségnek örvendett a márka, úgy gondolták, hogy külföldön is kipróbálják magukat. Portugáliában nyitottak először két üzletet, és innentől kezdve nem volt megállás. Ma már világszerte elérhető a márka az interneten is. Mára már az egyik legnagyobb branddé nőtte ki magát, és a női ruhák mellett férfi és gyermek divattal is foglalkozik. A ruhák mellett cipőt, táskát és egyéb kiegészítőket is gyártanak. A MANGO szem előtt tartja az aktuális trendeket, és fast fashion formájában villámgyorsan reagál is rájuk.
Stílusvilága nagyon nőies, visszafogott és kifinomult, nagyobbrészt a neutrális, földszínek dominálnak. Leginkább a közép és idősebb korosztályt célozza meg. Bár kategóriájában nem a legolcsóbb, megéri az árát, hiszen a stílusosság garantált. Tökéletes a munkahelyi és a party outfitek kiválasztására is.
A Violeta by MANGO vonal a plus size fashionre fókuszál, így biztos, hogy a teltebb hölgyek is megtalálják a számukra tökéletes darabot. 2018-ban az egyik legütősebb megmozdulásuk az “I Am What I Am” című kampány volt, amelynek főszereplője a népszerű Ashley Graham volt. Központban a pozitív testkép és önelfogadás volt.