MANGO Farmer 'Slouchy' füstkék

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Dizájn: Cipzár, Levarrt szegély, 5-zsebes fazon, Gombos lezárás; Anyag: Farmer; Minta: Univerzális színek; Részletek: Fodor; Extrák: Szegecsek, Kontrasztvarrás, Ton inTon tűzések, Mosás hatása, Lágy fogantyú, Övbujtatók; Koptatás: kék; Hossz: 7 8-os hosszúságú; Fazon: Tapered; Testmagasság: Magas derék
MANGO Farmer 'Slouchy'  füstkék

További Mom farmerek

-19%
Mavi
13 490 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
87 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-18%
JJXX
9 790 Ft 8 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-32%
Pieces
20 490 Ft 13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JJXX
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dr. Denim
25 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-19%
JJXX
11 990 Ft 9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Mango márkáról

1984-ben a MANGO megnyitotta Barcelona-ban az első üzletét. Egy évvel később már öt darab outlettel büszkélkedhettek, szintén Barcelona-ban. A hatalmas sikereket látva úgy döntöttek, hogy további boltokat nyitnak Valenciában. Mire elérkezett 1988, a vállalat 13 helyszínen volt megtalálható.

Mivel otthon, Spanyolországban ekkora népszerűségnek örvendett a márka, úgy gondolták, hogy külföldön is kipróbálják magukat. Portugáliában nyitottak először két üzletet, és innentől kezdve nem volt megállás. Ma már világszerte elérhető a márka az interneten is. Mára már az egyik legnagyobb branddé nőtte ki magát, és a női ruhák mellett férfi és gyermek divattal is foglalkozik. A ruhák mellett cipőt, táskát és egyéb kiegészítőket is gyártanak. A MANGO szem előtt tartja az aktuális trendeket, és fast fashion formájában villámgyorsan reagál is rájuk.

Stílusvilága nagyon nőies, visszafogott és kifinomult, nagyobbrészt a neutrális, földszínek dominálnak. Leginkább a közép és idősebb korosztályt célozza meg. Bár kategóriájában nem a legolcsóbb, megéri az árát, hiszen a stílusosság garantált. Tökéletes a munkahelyi és a party outfitek kiválasztására is.

A Violeta by MANGO vonal a plus size fashionre fókuszál, így biztos, hogy a teltebb hölgyek is megtalálják a számukra tökéletes darabot. 2018-ban az egyik legütősebb megmozdulásuk az “I Am What I Am” című kampány volt, amelynek főszereplője a népszerű Ashley Graham volt. Központban a pozitív testkép és önelfogadás volt.