Mango - Kézitáska Greta

A bolthoz: Answear.hu

Postaköltség 750 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Közepes nagyságú táska, Mango kollekció. Zárható. Ökológiai bőrből.
Mango - Kézitáska Greta galéria Mango - Kézitáska Greta galéria Mango - Kézitáska Greta galéria
Mango - Kézitáska Greta

További Kézitáskák

Mango
15 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
15 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
7 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
4 595 Ft
Answear.hu
Szállítási díj 750 Ft-tól
-22%
Mango
6 395 Ft 4 995 Ft
Answear.hu
Szállítási díj 750 Ft-tól
Mango
7 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
7 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
7 995 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
7 595 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Mango
5 995 Ft
Answear.hu
Szállítási díj 750 Ft-tól
Doughnut
10 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
-15%
ANSWEAR
7 590 Ft 6 490 Ft
Answear.hu
Szállítási díj 750 Ft-tól

A Mango márkáról

1984-ben a MANGO megnyitotta Barcelona-ban az első üzletét. Egy évvel később már öt darab outlettel büszkélkedhettek, szintén Barcelona-ban. A hatalmas sikereket látva úgy döntöttek, hogy további boltokat nyitnak Valenciában. Mire elérkezett 1988, a vállalat 13 helyszínen volt megtalálható.

Mivel otthon, Spanyolországban ekkora népszerűségnek örvendett a márka, úgy gondolták, hogy külföldön is kipróbálják magukat. Portugáliában nyitottak először két üzletet, és innentől kezdve nem volt megállás. Ma már világszerte elérhető a márka az interneten is. Mára már az egyik legnagyobb branddé nőtte ki magát, és a női ruhák mellett férfi és gyermek divattal is foglalkozik. A ruhák mellett cipőt, táskát és egyéb kiegészítőket is gyártanak. A MANGO szem előtt tartja az aktuális trendeket, és fast fashion formájában villámgyorsan reagál is rájuk.

Stílusvilága nagyon nőies, visszafogott és kifinomult, nagyobbrészt a neutrális, földszínek dominálnak. Leginkább a közép és idősebb korosztályt célozza meg. Bár kategóriájában nem a legolcsóbb, megéri az árát, hiszen a stílusosság garantált. Tökéletes a munkahelyi és a party outfitek kiválasztására is.

A Violeta by MANGO vonal a plus size fashionre fókuszál, így biztos, hogy a teltebb hölgyek is megtalálják a számukra tökéletes darabot. 2018-ban az egyik legütősebb megmozdulásuk az “I Am What I Am” című kampány volt, amelynek főszereplője a népszerű Ashley Graham volt. Központban a pozitív testkép és önelfogadás volt.