Női sportmelltartó Puma

A bolthoz: OutletExpert.hu

Postaköltség 630 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A Puma sportmelltartó különféle intenzitású edzéseken szolgál majd Önnek.
Női sportmelltartó Puma

További Pizsamák

Puma
15 230 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-15%
DKNY
19 890 Ft 17 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
s.Oliver
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Damart
14 979 Ft 11 983 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Vivance
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Doctor Nap
7 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
4F
18 210 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
4F
19 040 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-10%
Lascana
15 490 Ft 13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Gap
11 690 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Under Armour
35 620 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
DIM
9 569 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.