Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

14 459 Ft 12 290 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 3 4 Jahre,4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
-16%
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

További Belebújós melegítőfelsők

VANS
19 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
14 041 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
24 783 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-35%
Levi's
20 649 Ft 13 422 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
74 349 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Levi's
16 519 Ft 14 041 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Levi's
16 519 Ft 14 041 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Levi's
16 519 Ft 14 041 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
21 447 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
25 402 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
24 472 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
18 554 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.