Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 3 4 Jahre,4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

További Belebújós melegítőfelsők

VANS
17 247 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 322 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
59 143 Ft 51 750 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Diesel
24 647 Ft 21 566 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
14 377 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 322 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 322 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Catimini
26 943 Ft 23 575 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Catimini
25 959 Ft 22 714 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
18 661 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 322 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.