Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

18 589 Ft 14 871 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre,15 16 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
-21%
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

További Pulóverek

-21%
Guess
13 629 Ft 10 903 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Emporio Armani
29 735 Ft 24 160 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
14 041 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 290 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
28 087 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Emporio Armani
57 823 Ft 43 367 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
18 589 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geographical Norway
11 895 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Emporio Armani
48 735 Ft 39 597 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Emporio Armani
43 783 Ft 35 574 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
28 499 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Levi's
11 567 Ft 10 121 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Levi's
14 459 Ft 12 290 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
8 780 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Emporio Armani
51 215 Ft 38 411 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-35%
Levi's
20 649 Ft 13 422 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 290 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Tommy Hilfiger
28 869 Ft 24 539 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.