Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

15 391 Ft 13 467 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre,15 16 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
-13%
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

További Pulóverek

-11%
Levi's
12 829 Ft 11 546 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Guess
11 287 Ft 9 876 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
30 791 Ft 26 942 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
17 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
29 079 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Levi's
11 975 Ft 10 478 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
63 295 Ft 55 383 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
29 889 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
23 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 896 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geographical Norway
12 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
50 463 Ft 44 155 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
59 871 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
53 031 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Levi's
14 969 Ft 13 472 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
45 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
15 391 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
8 017 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.