Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre,15 16 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

További Pulóverek

-13%
Diesel
28 783 Ft 25 185 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Guess
16 929 Ft 13 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Guess
11 175 Ft 9 778 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
30 479 Ft 26 669 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
14 819 Ft 11 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Levi's
11 855 Ft 10 373 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Ikks
15 239 Ft 13 334 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
39 262 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Tommy Hilfiger
29 589 Ft 23 671 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
19 049 Ft 15 239 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Geographical Norway
12 191 Ft 10 667 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
51 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
43 707 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
14 819 Ft 11 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
54 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
20 446 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
45 933 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
10 579 Ft 8 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
14 818 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.