Puma Bomber dzseki Official Visit 532097 Fekete Regular Fit

A bolthoz: Modivo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Bomber dzseki Official Visit 532097 Fekete Regular Fit
Puma Bomber dzseki Official Visit 532097 Fekete Regular Fit

További Bomber dzsekik

Lotto
23 220 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
25 499 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-12%
Urban Classics
35 990 Ft 31 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Chrome
49 400 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
25 499 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
59 630 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Alpha Industries
69 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Lyle Scott
28 390 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Starter Black Label
29 499 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-15%
Calvin Klein Jeans
39 810 Ft 33 900 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Alpha Industries
42 050 Ft 37 670 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Chrome
47 880 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
-14%
EA7 Emporio Armani
56 510 Ft 48 620 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Alpha Industries
75 100 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Brandit
29 499 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Alpha Industries
52 290 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
29 500 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Mistertee
21 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Alpha Industries
73 390 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Alpha Industries
79 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.