Puma CUP TRAINING JERSEY Férfi póló, piros, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
2XL L

Termékleírás

A dryCELL izzadság levezető technológiával gazdagított Puma CUP TRAINING JERSEY férfi póló biztosítja a száraz érzetet. A póló különböző sporttevékenységre alkalmas.
Puma CUP TRAINING JERSEY Férfi póló, piros, méret galéria Puma CUP TRAINING JERSEY Férfi póló, piros, méret galéria
Puma CUP TRAINING JERSEY Férfi póló, piros, méret

További Pólók

Puma
12 490 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
13 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
MECHANICH
5 700 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Nike
15 950 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 950 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
13 690 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 950 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Champion
11 970 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
LegyFerfi
7 650 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
BOTD
4 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
17 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Converse
7 125 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Nike
15 080 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
12 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nike
17 300 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
32 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Basic
5 700 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
PEAK PERFORMANCE
23 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
BOTD
6 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.