Puma final casual Kapucnis kabát - Szürke - L

A bolthoz: Top4Street.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Puma final casual Kapucnis kabát - Szürke - L

További Átmeneti kabátok

-14%
Columbia
32 980 Ft 28 400 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Guess
28 400 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-12%
Jack & Jones
14 850 Ft 13 100 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Chrome
58 520 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Jack & Jones
14 070 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Makia
49 400 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
-20%
Quiksilver
15 910 Ft 12 800 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
24 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Oscar Jacobson
45 820 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Oscar Jacobson
45 820 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basic
20 770 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Brandit
24 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Brandit
24 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
LegyFerfi
15 420 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
15 920 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-17%
Adidas
21 960 Ft 18 300 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-27%
Selected homme
52 570 Ft 38 550 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-12%
Columbia
32 060 Ft 28 390 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Only & Sons
16 470 Ft 13 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Only & Sons
10 960 Ft 8 220 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.