Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, fehér, méret XXL

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Sportos tevékenységekre tervezett Puma LIGA BASELAYER TEE LS férfi funkcionális póló. Elasztikus anyaga komfortos viseletet biztosít. DryCELL technológiája gondoskodik az izzadság tökéletes levezetéséről.
Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, fehér, méret XXL

További Pólók

-44%
Puma
27 563 Ft 15 470 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
7 636 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
7 747 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
8 645 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-16%
Nike
18 830 Ft 15 950 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Tommy Hilfiger
20 609 Ft 17 518 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 080 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
21 590 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
22 020 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
17 970 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 040 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
11 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
VANS
8 151 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Adidas Originals
10 640 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-21%
Lacoste
28 909 Ft 23 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Polo Ralph Lauren
33 039 Ft 28 083 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 040 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
24 600 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.