Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, lila, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
M

Termékleírás

Sportos tevékenységekre tervezett Puma LIGA BASELAYER TEE LS férfi funkcionális póló. Elasztikus anyaga komfortos viseletet biztosít. DryCELL technológiája gondoskodik az izzadság tökéletes levezetéséről.
Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, lila, méret

További Sport felsők

Nike
26 480 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-25%
Under Armour
11 649 Ft 8 737 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
22 340 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
34 750 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Kensis
1 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Benger
4 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Nike
19 850 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
14 220 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Under Armour
16 540 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
21 510 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
27 300 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
30 610 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
9 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
13 890 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Nike
34 750 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
13 230 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Nike
22 340 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
33 930 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
13 560 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Under Armour
13 690 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.