Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, kék, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
2XL S M L XL

Termékleírás

Sportos tevékenységekre tervezett Puma LIGA BASELAYER TEE LS férfi funkcionális póló. Elasztikus anyaga komfortos viseletet biztosít. DryCELL technológiája gondoskodik az izzadság tökéletes levezetéséről.
Puma LIGA BASELAYER TEE LS Férfi funkcionális póló, kék, méret

További Pólók

Puma
10 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 790 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
64 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
22 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
57 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
60 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Champion
12 160 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Diesel
13 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
28 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
67 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
57 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
51 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Levi's
14 969 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
23 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
48 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Champion
15 390 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
La Martina
64 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
34 169 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
51 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.