Puma LIGA GK JERSEY Férfi póló, fekete, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
S

Termékleírás

Hosszú ujjú Puma LIGA GK JERSEY férfi póló. Kontrasztos színe Puma logóval kombinálva.
Puma LIGA GK JERSEY Férfi póló, fekete, méret

További Pólók

Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 992 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
10 727 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 900 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
11 400 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
15 490 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
8 690 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
6 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
-17%
Mistertee
12 000 Ft 10 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
17 943 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
14 390 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
10 151 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
17 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
10 366 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Odd Molly
13 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
14 820 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Clarks Originals
58 000 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Diesel
26 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Diesel
16 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.