Puma LIGA SIDELINE JACKET JR Fiú sportdzseki, piros, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma LIGA SIDELINE JACKET JR fiú sportdzseki cipzáros kivitelben. Ideális sporttevékenységre. Elülső részét Puma logó díszíti.
Puma LIGA SIDELINE JACKET JR Fiú sportdzseki, piros, méret

További Sportkabátok és -dzsekik

Kilimanjaro
29 995 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
2 000 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
16 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
9 995 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
14 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Compressport
77 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.