Puma Miniszoknya Amplified 583617 Fekete Slim Fit

A bolthoz: Modivo.hu

Postaköltség 650 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Miniszoknya Amplified 583617 Fekete Slim Fit
Puma Miniszoknya Amplified 583617 Fekete Slim Fit

További Miniszoknyák

-23%
Vero Moda
8 200 Ft 6 380 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-25%
Adidas
10 850 Ft 8 210 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-25%
Adidas
10 940 Ft 8 210 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Compressport
29 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
-22%
Boss
51 310 Ft 40 310 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Levi's®
18 290 Ft 15 540 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
57 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
80 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
72 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Odd Molly
28 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Dursi
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-14%
Morgan
13 710 Ft 11 880 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
48 290 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Dursi
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-12%
Desigual
15 790 Ft 14 030 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-30%
Polo Ralph Lauren
50 400 Ft 35 740 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Adidas
10 030 Ft 9 120 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-16%
Boss
115 510 Ft 98 070 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Noisy may
5 450 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-30%
Liu Jo
45 810 Ft 32 070 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.