Puma Nagyméretű férfi pénztárca Phase Wallet 075617 01 Fekete

A bolthoz: Modivo.hu

Postaköltség 650 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Nagyméretű férfi pénztárca Phase Wallet 075617 01 Fekete
Puma Nagyméretű férfi pénztárca Phase Wallet 075617 01 Fekete

További Pénztárcák

-28%
Lacoste
20 180 Ft 14 680 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
32 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Secrid
42 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Pierre Cardin
11 010 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
32 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Joop!
28 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Lois
16 098 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
19 380 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Pierre Cardin
10 920 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
24 539 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
32 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Pierre Cardin
11 930 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
25 080 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Secrid
37 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Secrid
32 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
-29%
Lacoste
24 770 Ft 17 800 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
42 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Pierre Cardin
11 930 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Lois
10 151 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Secrid
17 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.