Puma Push The Heat eau de toilette férfiaknak 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Push The Heat eau de toilette férfiaknak 50 ml . Puma Push The Heat a legjobb ár. Puma
Puma Push The Heat eau de toilette férfiaknak 50 ml

További Eau de toilette

Puma
5 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jaguar
5 110 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dunhill
7 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-47%
Bvlgari
18 500 Ft 9 860 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-11%
Jeanne Arthes
3 130 Ft 2 790 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-94%
Bvlgari
19 390 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dior
18 310 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-49%
Issey Miyake
13 980 Ft 7 150 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-12%
Guess
7 090 Ft 6 310 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dolce & Gabbana
12 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armand Basi
8 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
5 020 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
David Beckham
4 160 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Christian Lacroix
6 030 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-33%
Mexx
5 120 Ft 3 450 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Cuba
2 070 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-17%
John Varvatos
13 770 Ft 11 510 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-98%
Hugo Boss
21 620 Ft 620 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Salvatore Ferragamo
12 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.