Puma Sportszoknya Infuse 531054 Fekete Regular Fit

A bolthoz: Modivo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Sportszoknya Infuse 531054 Fekete Regular Fit
Puma Sportszoknya Infuse 531054 Fekete Regular Fit

További Midi szoknyák

-11%
Puma
10 280 Ft 9 170 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-17%
Morgan
16 460 Ft 13 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Pinko
45 820 Ft 38 480 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
41 290 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-31%
Imperial
21 030 Ft 14 630 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Colour Pleasure
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Marella
35 740 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
53 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-22%
United Colors of Benetton
25 620 Ft 20 130 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-29%
NISSA
45 810 Ft 32 980 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
MSGM
64 220 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
61 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
67 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Patrizia Pepe
54 130 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Gestuz
23 810 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Moe
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Numinou
16 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Max&Co
21 060 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Nife
11 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.